Bewertungen von India Palace Haarlem

Neue Beurteilungen

5.0
M.
25 Oktober 2026

Het eten was weer heerlijk! Alleen kregen ipv de bestelde cheese naan, de normale naan variant. Kan gebeuren uiteraard, maar toch jammer als je de cheese verwacht hihi. Die is namelijk nóg lekkerder!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview! 🙏❤️ Wat fijn om te horen dat het eten weer heerlijk heeft gesmaakt! 😊 Oeps, een gewone naan in plaats van de Cheese Naan, dat is natuurlijk niet de bedoeling! Onze excuses voor deze vergissing. We begrijpen helemaal dat je juist naar die heerlijke Cheese Naan uitkeek! 🧀😉 Mocht er een volgende keer iets niet kloppen, bel ons dan gerust direct, zodat we het meteen kunnen oplossen. Bedankt voor je begrip en vertrouwen! Graag tot de volgende keer, gezellig bij ons in het restaurant of voor afhalen of bezorgen! 🇮🇳 Team India Palace

Jeroen
23 Oktober 2026

Lekker, maar was niet op temperatuur. Als of het al 20 minuten op de bezorger had gewacht.

Antwort von India Palace

Bedankt voor je eerlijke review, Jeroen! 🙏 Fijn om te horen dat het eten lekker smaakte en bedankt voor de 5 sterren voor onze bezorging! Jammer dat het eten niet helemaal op de gewenste temperatuur aankwam. Helaas kan het tijdens drukke momenten voorkomen dat de bezorgroutes wat langer zijn of dat een bezorger later terug is om de volgende bestelling op te halen. We maken gebruik van speciale warmhoudbakken en doen er alles aan om onze gerechten zo warm mogelijk bij onze klanten te bezorgen. Toch kunnen we helaas niet altijd voorkomen dat het eten onderweg iets afkoelt. We waarderen je begrip en feedback enorm! Graag tot de volgende keer, gezellig bij ons in het restaurant of voor afhalen of bezorgen! 😊 Team India Palace 🇮🇳

Linda
23 Oktober 2026

Altijd lekker

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor je mooie 5-sterrenreview, Linda! 🙏❤️ Wat fijn om te horen dat het eten altijd lekker smaakt! Dat is natuurlijk het mooiste compliment dat we kunnen krijgen. 😊 Bedankt voor je vertrouwen en graag tot de volgende keer, gezellig bij ons in het restaurant of voor een heerlijke maaltijd om af te halen of te laten bezorgen! Team India Palace 🇮🇳

C
22 Oktober 2026

Heerlijk

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterrenreview! ⭐⭐⭐⭐⭐ Wat fijn om te horen dat het heerlijk heeft gesmaakt! 😊 Ook geweldig dat u onze bezorging met 5 sterren heeft beoordeeld. Daar doen we het voor! Bedankt voor uw vertrouwen en graag tot de volgende in het restaurant of bestelling voor bezorgen of afhalen! 🙏❤️ Team India Palace 🇮🇳

D
14 Oktober 2026

Het was weer heeeerlijk, wel jammer dat de seehk kebab zo aan de prijs is tegenwoordig. Maar goed, alles is duur/der vandaag de dag.

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor uw mooie 5-sterrenreview! 🙏❤️ Wat fijn om te horen dat het weer heeeerlijk heeft gesmaakt! 😊 We begrijpen uw opmerking over de prijs van de Seekh Kebab. Helaas zijn ook onze inkoop- en bedrijfskosten flink gestegen. We proberen onze prijsverhogingen zo beperkt mogelijk te houden, zonder in te leveren op kwaliteit. Fijn dat u daar ook begrip voor heeft! Bedankt voor uw vertrouwen en graag tot de volgende bestelling! 🇮🇳 Team India Palace

Marco
2 Oktober 2026

De prijzen gaan omhoog en de porties worden kleiner. Het smaakt op zich prima, maar de bakjes zijn minder gevuld en de fish pakora bestond maar uit 3 stukjes. Erg jammer dit.

Antwort von India Palace

Bedankt voor uw eerlijke feedback, Marco. Fijn om te horen dat de smaak goed was en dat u tevreden bent over de bezorging. We begrijpen uw opmerking over de prijs. Door de sterk gestegen kosten van ingrediënten, energie, gas, huur, personeel, bezorgers en brandstof hebben wij onze prijzen onlangs ongeveer met €1 per gerecht moeten verhogen. Onze porties hebben we echter bewust niet verkleind. Bij de Fish Pakora serveren we normaal 3 à 4 stukken, afhankelijk van de grootte van de stukken vis. Drie grotere stukken kunnen dus dezelfde hoeveelheid zijn als vier kleinere stukken. Dat de bakjes minder gevuld leken, nemen we uiteraard serieus en gaan we intern controleren. Mocht er bij een bestelling iets niet kloppen, bel ons dan gerust direct, zodat we het meteen kunnen nakijken en oplossen. Bedankt voor uw feedback en graag tot een volgende bestelling voor afhalen of bezorgen. Team India Palace Haarlem

Willem Luttikhuizen
26 September 2026

Beoordeel prijs. ** Sorry maar bijna 20 € voor een beetje rijst en een bakje kip en melige aardappel blokjes, Een beetje enthousiast, vind je ook niet?

Antwort von India Palace

Bedankt voor uw review, Willem, en voor de 5 sterren voor zowel kwaliteit als bezorging! Dat waarderen we enorm. 🙏 We begrijpen uw opmerking over de prijs. Helaas zijn onze kosten de afgelopen jaren flink gestegen: ingrediënten, vlees, rijst en kruiden, maar ook energie, gas, huur, personeel, bezorgers en brandstof. Ondanks deze stijgingen hebben wij onze prijzen onlangs met slechts €1 per gerecht verhoogd. We proberen de prijzen hiermee zo redelijk mogelijk te houden en tegelijkertijd de kwaliteit te blijven bieden die u gelukkig ook met 5 sterren heeft beoordeeld. Dat de aardappel wat melig was, nemen we uiteraard mee als aandachtspunt. We hopen vooral op begrip voor de huidige markt en de kosten waarmee ook wij als restaurant te maken hebben. Bedankt voor uw eerlijke feedback en mooie beoordeling! Team India Palace Haarlem

K. van Giffen
17 September 2026

Vlot geleverde tas, prima verpakt en heerlijk genoten van een smakelijke maaltijd. Voor herhaling vatbaar!

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor uw mooie review! 🙏❤️ Wat fijn om te horen dat uw bestelling vlot werd bezorgd, goed verpakt aankwam en vooral heerlijk heeft gesmaakt. Voor herhaling vatbaar horen we natuurlijk graag! 😊 We kijken uit naar uw volgende bestelling. Team India Palace Haarlem 🇮🇳

Steven Cole
13 September 2026

Everything I've ordered has been delicious, every time! Delivery is super prompt, packaged perfectly and piping hot. Love India Palace!!

Antwort von India Palace

Thank you so much for this wonderful review! 🙏❤️ We’re delighted to hear that you’ve enjoyed every order and that your food always arrives quickly, perfectly packaged and piping hot. Your continued support means a lot to our whole team! We look forward to preparing your next delicious order in the restaurant or for delivery or takeaway. 😊🇮🇳 Team India Palace

Willem Luttikhuizen
4 September 2026

Wat ik heel graag had gezien/geproeft was: aub geen aardappel, wel een hele peper en twee dunne schijfjes citroen in de vindaloo!! Mag ik dat communiceren in het opmerkingen blok bij m'n volgende bestelling? Echter, complimenten voor de keuken, ik kan jullie vindaloo wel elke dag eten, maar zeer heet is wat overdreven...

Antwort von India Palace

Wat ontzettend leuk om te lezen, bedankt voor uw mooie review! 🙏❤️ Dat u onze Vindaloo iedere dag zou kunnen eten, is een geweldig compliment! 😊🌶️ Mocht de Vindaloo toch iets te pittig zijn, probeer dan eens onze Madras. Deze is iets milder en wordt al bereid met een hele groene peper en citroen. Misschien precies zoals u hem lekker vindt! 😉 Heel graag tot de volgende bestelling! Team India Palace Haarlem 🇮🇳❤️

MJ
30 August 2026
Antwort von India Palace

Bedankt voor uw geweldige 5-sterrenbeoordeling! 🙏⭐ Wat fijn dat u zowel onze kwaliteit als de bezorging met 5 sterren heeft gewaardeerd. Dat betekent veel voor ons en ons team. We hopen u snel weer te mogen verrassen met een heerlijke maaltijd. Bedankt voor uw vertrouwen in India Palace! Graag tot de volgende bestelling. 🇮🇳❤️ Team India Palace

Sharika
19 August 2026

Super lekker eten!

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor de mooie review! 🙏⭐ Wat fijn om te horen dat u het eten superlekker vond! We zijn blij dat u van uw bestelling heeft genoten. 😊 Bedankt voor uw vertrouwen in India Palace. We hopen snel weer voor u te mogen koken en uw favoriete gerechten bij u thuis te mogen bezorgen! . 🇮🇳❤️ Team India Palace Haarlem

Cunnar
16 August 2026

Wij bestellen al jaren bij India Palace en zijn nog steeds even enthousiast als de eerste keer. De kwaliteit is constant hoog, de gerechten zitten vol smaak en je merkt dat er met liefde gekookt wordt. Ook de bezorging is altijd stipt en de bestelling komt warm en goed verpakt aan. Voor ons het bewijs dat India Palace al jaren op niveau presteert. Een aanrader voor iedereen die van pure Indiase keuken houdt.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor deze prachtige review en vooral voor jullie jarenlange vertrouwen in India Palace! 🙏 Het doet ons ontzettend goed om te lezen dat jullie na al die jaren nog steeds even enthousiast zijn over onze gerechten. Dat jullie onze constante kwaliteit, smaak en zorg bij de bereiding waarderen, betekent heel veel voor ons. Ook fijn om te horen dat onze bezorging altijd stipt verloopt en het eten warm en goed verpakt aankomt. We doen iedere dag ons best om de kwaliteit te leveren die onze vaste én nieuwe klanten van ons mogen verwachten. Bedankt voor jullie mooie aanbeveling en loyaliteit. ❤️ We hopen nog vele jaren voor jullie te mogen koken! Graag tot de volgende bestelling voor afhalen of bezorgen! 🇮🇳 Team India Palace Haarlem

Nicky
15 August 2026

Was super lekker,snel bezorgd en de gerechten waren nog goed warm

Antwort von India Palace

Hartelijk dank voor de mooie review! 🙏 Wat fijn om te horen dat alles superlekker heeft gesmaakt, de bezorging snel was en de gerechten lekker warm bij u zijn aangekomen. Daar doen we het voor! 😊 Bedankt voor uw bestelling en vertrouwen in India Palace. We hopen u snel weer te mogen laten genieten van onze gerechten, voor afhalen of bezorgen! Team India Palace Haarlem 🇮🇳

Ian
14 August 2026

Best Indian food restaurant in Haarlem imho

Antwort von India Palace

Thank you so much for the fantastic review! 🙏 “Best Indian food restaurant in Haarlem” — what a wonderful compliment! We truly appreciate your support and are delighted that you enjoy our food. We look forward to serving you again soon, whether you dine-in order takeaway or delivery! 🇮🇳❤️ Team India Palace Haarlem

Gurmeet
25 Juli 2026

Lekkere gerechten

Antwort von India Palace

Bedankt voor je mooie 5-sterrenreview, Gurmeet! Wat fijn om te horen dat je van onze gerechten hebt genoten. Bedankt voor je mooie compliment en voor het vertrouwen in India Palace. We hopen je snel weer te mogen verrassen met een heerlijke maaltijd, uiteraard weer bij je thuis bezorgd! Team India Palace Haarlem

Esther Steenbergen
18 Juli 2026
Antwort von India Palace

Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview, Esther! Hartelijk dank dat je de tijd hebt genomen om ons met 5 sterren te beoordelen. Dat waarderen we enorm! We zijn blij dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn en je opnieuw een heerlijke maaltijd te bezorgen. Team India Palace Haarlem

Schijen
15 Juli 2026
Antwort von India Palace

Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview, Schijen! Wat ontzettend fijn dat je de tijd hebt genomen om ons met 5 sterren te beoordelen. We waarderen je vertrouwen en zijn blij dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen en je opnieuw te mogen verrassen met een heerlijke maaltijd of weer bij je thuis bezorgd! Team India Palace Haarlem

Petra
14 Juli 2026

Het eten was weer heerlijk. De bezorger was precies op tijd. Voor herhaling vatbaar!

Antwort von India Palace

Bedankt voor je mooie review, Petra! Wat fijn om te horen dat het eten weer heerlijk was en dat de bezorger precies op tijd was. Daar doen we het voor! Bedankt voor je vertrouwen en wat leuk dat je aangeeft dat het voor herhaling vatbaar is. We kijken ernaar uit om je binnenkort opnieuw een heerlijke maaltijd te bezorgen. Team India Palace Haarlem

Petra Albers vd linden
19 Juni 2026

Heerlijk eten. Kwam op tijd en een mooie hoeveelheid. Aanrader.

Antwort von India Palace

Bedankt voor uw mooie review, Petra! Wat fijn om te horen dat het eten goed in de smaak viel, de bezorging op tijd was en de porties naar wens waren. Uw aanbeveling waarderen we enorm. We hopen u snel weer te mogen verwelkomen of opnieuw te mogen bezorgen! Team India Palace Haarlem

Adrian
17 Mai 2026
Antwort von India Palace

Bedankt voor je geweldige 5-sterrenreview, Adrian! Wat fijn dat je de tijd hebt genomen om ons met 5 sterren te beoordelen. Dat waarderen we enorm! We zijn blij dat je een fijne ervaring met ons hebt gehad. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen om opnieuw een heerlijke maaltijd af te halen. Team India Palace Haarlem

Eric
15 Mai 2026

Smaakte lekker

Antwort von India Palace

Bedankt voor je review, Eric! Wat fijn om te horen dat het lekker heeft gesmaakt! We waarderen je reactie enorm en zijn blij dat je van je bezorgde maaltijd hebt genoten. We hopen je snel weer van dienst te mogen zijn met een heerlijke maaltijd. Graag tot de volgende keer! Team India Palace Haarlem

Roel
10 Mai 2026

Het is lekker zoals altijd. Alleen ontvingen we kip curry ipv de bestelde paneer curry en waren de papardams verbrijzeld. De bezorgtijd was met 1h15 wel erg lang.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Antwort von India Palace

Bedankt voor je review, Roel. Fijn om te horen dat het eten, zoals altijd, lekker was. Onze excuses dat je Chicken Curry hebt ontvangen in plaats van de bestelde Paneer Curry. Ook is het jammer dat de papadams verbrijzeld aankwamen en de bezorgtijd langer was dan je van ons mag verwachten. We nemen je feedback serieus en gaan dit intern bespreken om herhaling te voorkomen. Mocht er tijdens of na de bezorging iets niet in orde zijn, bel ons dan gerust direct. We lossen het graag meteen voor je op, zodat je alsnog optimaal van je maaltijd kunt genieten. We hopen je snel weer te mogen verwelkomen en je een perfecte ervaring te bieden. Team India Palace Haarlem

Erik
9 Mai 2026

Wederom erg lekker.

Antwort von India Palace

Bedankt voor je review, Erik! Wat fijn om te horen dat het wederom erg lekker was! We waarderen je vertrouwen en vinden het geweldig dat je steeds weer voor India Palace kiest. Graag tot een volgende keer! Team India Palace Haarlem

Matthijs van der Geest
6 Mai 2026

Wederom heerlijk! Kip Madras met garlic naan ftw!

Antwort von India Palace

Bedankt voor je geweldige review, Matthijs! Wat leuk om te horen dat je opnieuw hebt genoten. De Chicken Madras met garlic naan is inderdaad een heerlijke combinatie! 😊 Bedankt voor je vertrouwen en we kijken ernaar uit je snel weer van een lekkere maaltijd te voorzien. Tot de volgende keer! Team India Palace Haarlem

Big O
17 April 2026

Nyami

Matthijs van der Geest
16 April 2026

Just, simply the best Indian food around. Chicken Madras is my favourite and I can't recommend the garlic naan enough!

Lee
30 März 2026

The food is as good as usual, but there seemed to be much less chicken in our main dishes. This is a shame.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Tijn
15 Februar 2026
Big O
27 Januar 2026
M.J. van de Wetering
24 Januar 2026
Adrian
7 Januar 2026

Excellent food

Ray
28 Dezember 2025

We hebben met 2e kerst hier gegeten samen met de familie, was allemaal goed geregeld en erg lekker. Vandaag opnieuw een bestelling geplaatst alleen nu voor thuis bezorging. Ook weer erg lekker echt zitten smullen! Zeker een aanrader!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Paula Brinkman
21 Dezember 2025

Ik heb ontdekt hoe makkelijk het is om eten te bestellen. Ik kwam per ongeluk bij Indiapalace terecht, het eten is lekker en het bezorgen was ook snel geregeld. Mijn complimenten!! Paula Brinkman

Anita
29 November 2025
Marian Verschuren
23 November 2025

Vriendelijk en accuraat. Heerlijk gegeten. Dank!

ag
4 November 2025
Silke
29 Oktober 2025

We hebben anderhalf uur op onze bestelling moeten wachten, en in de bestelbevestiging staat niet aangegeven hoe lang de verwachte wachttijd is.

Tijn
25 Oktober 2025

Erg lekker!

Regina Van den Bogaard
25 Oktober 2025

Super vers en lekker

anoniem
10 Oktober 2025
Pim
5 Oktober 2025

Het eten was als altijd heerlijk, maar een bezorgtijd (grote order) van meer dan anderhalf uur was voor ons echt veel te lang. Geef dan vooraf aan het definitief maken van een bestelling een geschatte bezorgtijd aan, dan kan een klant beslissen of hij dat acceptabel vindt.

Arnold Kok
29 September 2025

Top gekookt. Erg goed gekruide gerechten. Een aanrader.

Tijn
8 September 2025

Lekker! Glutenvrij goed geregeld!

AB
28 August 2025

Excellent!

Adrian
13 Juli 2025
Amit
5 Juli 2025
Liora Swaab
29 Juni 2025

Het was weer heerlijk zoals altijd. Goed vegetarisch eten en heet is ook echt heet (hou ik van). Dit keer ook heel snel. Ga zo door, we zijn blij met jullie!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Janine
27 Juni 2025

Altijd snel en op tijd met bezorgen. We vinden wel de hoeveelheid kip in de gerechten tegenvallen. Er zit weinig in tegenover erg veel saus.

Jose
17 Juni 2025

Was weer heerlijk, alleen wat veel saus en weinig kip en papadam waren stukjes.

Arnold Kok
15 Juni 2025

Lekkere gerechten. Zeker een aanrader.

Meta Van Bentem
14 Juni 2025

Zoals altijd heerlijk

J
27 Mai 2025

Heerlijk eten en het was geen probleem extra drankje te bestellen nadat ik de bestelling geplaatst had. Werd snel geholpen en vriendelijk. En wat een heerlijk eten, mango lassi en rasmali fantastisch!

Adrian
17 Mai 2025
Mike
17 Mai 2025

Helemaal goed!

Victor
12 Mai 2025

Was weer prima, lekker gegeten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Annabelle
5 Mai 2025

Always delicious!

Tijn
5 Mai 2025

Erg lekker!

Jeroen
23 April 2025
Kim
13 April 2025

Wederom heerlijk gegeten!

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Arnold Kok
5 April 2025

goede service en prima producten

Kirya
29 März 2025
Martijn Bos
25 März 2025

Echt heerlijk, wat een smaken

Martijn
22 März 2025

Weer prima, porties worden kleiner…

Arlette Teunissen
16 März 2025

Was heerlijk😃

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Silke
11 März 2025

Zoooooooo lekker!

Rudolf
3 März 2025

Op tijd en goed van smaak

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Sebastian E
27 Februar 2025

Food was so delicious! Got the chicken korma and veggie biryani and garlic naan. Some of the best Indian food I've ever had. Will definitely be coming back!

Joe
25 Februar 2025

Great food. Poor delivery. Honestly it's the best indian restaurant in Haarlem...That being said waiting nearly two hours for food is not good. Hopefully they can get better with this.

Amit Das
23 Februar 2025
Annabelle
10 Februar 2025

Delicious butter chicken, good portion and delivery

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Dave
8 Februar 2025

Eten was lekker, maar ze waren de cola vergeten... ik hoop dat ik mijn kortinscode terugkrijg.

G.kaur
8 Februar 2025

I have ordered to karahi paneer but they gave me jhalfraazi paneer .

Athina
3 Februar 2025

Excellent!!

G.kaur
20 Januar 2025

Lekker eten

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Petra
17 Januar 2025

Fantastisch lekker eten!

G.kaur
8 Januar 2025

Lekker

Annabelle
5 Januar 2025

Delicious curry (butter chicken) and was grateful to be able to order late on arriving home to Haarlem, delivery was impressively fast too!

Adrian
4 Januar 2025
Carmen Luijt
2 Januar 2025

Altijd echt heerlijk eten, we bestellen en eten al jaren bij jullie! Helaas merken we dat de laatste twee keer de kwaliteit achteruit gaat in het restaurant en met bezorgen. Extreem lang wachten in het restaurant als wel met bezorgen. De hapjes die we hadden besteld naast de curry waren ook koud en we moesten 2 uur wachten. Natuurlijk heel druk op 1 januari, maar 2 uur is wel erg extreem. We vinden het echt heerlijk eten, dus daar ligt het niet aan!

G.kaur
1 Januar 2025

Lekker

Meer
31 Dezember 2024
G.kaur
23 Dezember 2024

Super

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

Willem
8 Dezember 2024

Quality always good. Fast delivery for a Saturday!

Adrian
15 November 2024
phil
30 Oktober 2024

Het eten is lekker, maar het duurde 2 uur voordat het arriveerde, waardoor het niet echt warm meer was

Pieter
29 Oktober 2024

Meer dan heerlijk weer ☺️

G.kaur
29 Oktober 2024

Heel lekker eten.👌👌

Mitchel van Motman
19 Oktober 2024
Jose
16 Oktober 2024

Tip om 1/2e porties te bestellen. Alles was weer heerlijk.

Diese Bestellung wurde am Sonntag aufgegeben. Wegen erhöhten Bestellaufkommen kann es dann etwas länger dauern als gewöhnt.

G.kaur
14 Oktober 2024

Ik vindt heel lekker kdaahi paneer en garlic naan en mango lassi ook lekker .super

Peta
27 September 2024
Mickey
24 September 2024

Was weer top

Adrian
26 August 2024

Delicious food as always!

Jose
25 August 2024

Zoals altijd , Heerlijk.

Willem
24 August 2024
Irene Houniet
10 August 2024

De drie maaltijden waren heerlijk. De bezorger was ook vriendelijk

Arnold Kok
4 August 2024

17.00 uur besteld tot 17.15 gewacht. Dit kan beter.

Robin van de Poll
8 Juli 2024

Zoals gebruikelijk was het heerlijk.

ineke Kroon
24 Juni 2024

Heerlijk eten. Het was de eerste keer maar zeker niet de laatste.